donderdag 5 juli 2007

Nog steeds in België

Heeyla, mm dit is allemaal heel nieuw voor me, maar ik zal jullie hiermee dus op de hoogte proberen te houden, zal hier geregeld mijn "Braziliaans leven" vertellen en een aantal foto's posten.

Ik vertrek 2 augustus 2007 naar Brazilië, van Zaventem via Washington naar São Paulo en van daaruit weet ik het zelf niet echt, naar het schijnt organiseert AFS daar eerst nog een weekendje voor alle AFS'ers van heel de wereld die een jaar naar Brazilië gaan.

Rond 5 augustus kom ik dus aan in Gurupi, mijn nieuwe thuis voor een jaar.
Mijn gezin bestaat uit een papa, een mama, een zusje en een broertje.
Mijn papa heet Hennes is 39 en werkt bij Brasil Telecom,
Mijn mama, Ilda, is 36 jaar, is leerkracht Engels, houdt van chocolade en is heeeeeeeel lief :)
Mijn zusje, Déborah wordt er 15 in september, ze spreekt ook goed engels, houdt van Roze, en met haar zal ik een jaar een roze slaapkamer delen :)
Mijn broertje Gabriel is 10 jaar, houdt van zwemmen en tekenfilms kijken maar haat douchen (volgens mijn mama)
En niet te vergeten, de hond Laika, die naar het schijnt een 'good dog' is, een duitse herdershond (= een politiehond voor diegenen die dat niet kennen)

Ik kijk er echt naar uit mijn gezin te ontmoeten! We hebben al redelijk veel contact via mails en het lijkt me echt een warm gezin.

Over Gurupi weet ik zelf nog niet zoveel, maar het schijnt een klein stadje te zijn (niet aan de kust), maar ze dragen er zelden truien en het is er heel het jaar door tussen de 35 en de 40 graden... pretty nice he ;)

Hier nog enkele foto's en tot de volgende!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Gaëlle, ik wou u ff succes en veel plezier wensen voor het komende jaar ;)
Kzal hier af en toe wel eens komen kijken. Uw nieuw gezin lijkt leuk!
Goeie reis ! :D
xxx
Sally

Anoniem zei

I hope you enjoy your staying here in Brazil. You've got a very special family! =D

See you!

Anoniem zei

hey baby!! ik wens je echt super veel plezier in brazilië! geniet van deze unieke ervaring maar vergeet niet af en toe aan ons *klasje* te denken van vorig jaar ;) love youu! Nana (white)

seppe zei

hey gaelle
veel plezier volgend jaar!
we gaan je allemaal misse!
ey ma ge zijt tog ook wel een zot gelukzakske ze soms wouk dak in u plaats was zo in het verre brazil vo een jaar!!
xxx

Steph zei

hi babe!
Ik wens u het beste daar in brazilia! lots of fun, laughter, good moments,friends, boys,... bangelijk da ge toch naar postcamp zijt gekome ,dan kon ik u nog een laatste keer zien voor u vertrek! Enjoy the upcomming year!!!! Lots of kisses!
Steph

Anoniem zei

Heej Gaelleke!!
Ja nu begint het stillekes aan wat afgezaagd te worden wss, maar ik ga het toch nog eens herhalen :D
Super veel plezier daar en denk af en toe eens aan ons.
U familie ziet er zoizo al lache uit, dus daar hoort gij super goe thuis.
Ik hoop voor u da alles goe mee zit, maar zo'n levensgenieter als gij zorgt daar wss zelf wel voor.
U Rock Girl, Take Care xxx
Nathalie (klas)