vrijdag 13 juli 2007

nieuws..

Hey iedereen,
de laatste weken in België worden percies niet echt geweldig, er moet nog zoveel gedaan worden! vaccinaties, reispaspoort, visum, ... pff er komt echt geen einde aan! En dan wil ik iedereen nog eens zien voor ik vertrek .. Time is running out!
Ik weet al enkele nieuwigheden,
Er wordt dus geen weekend georganiseerd van afs bij aankomst, want dat vindt een aantal (6-8) weken nadien plaats.. dus vliegtuig van zaventem naar Washington DC, van daaruit naar São Paulo wist ik al. Blijkbaar ga ik dan naar Brasilia, en dan met een laatste vliegtuig naar Palmas! :) --> 4 vluchten dus!!
Volgens Cassandra (Cassy), mijn contactpersoon van AFS in Gurupi, kom ik 4 Augustus aan in Palmas, dus ik zal 2 dagen onderweg zijn! :s Wat mij echt wel héél lang lijkt, maarja .. ze zei dat ik misschien wel in Sao Paulo zal overnachten..
Er zal ook nog een ander meisje, Andrea Thereza die uit Duitsland komt, een jaar in Gurupi wonen (ook met AFS) en Reem, een Nieuw-Zeelandse jongen voor een semester.
Heb nu bijna elke dag contact met iemand uit Gurupi, ofwel mijn contactpersoon, ofwel men zus, owel men mama, communicerend in het engels :)
Mijn papa heeft al met mijn gastmama gebeld zelf! Het klikt dus al goed tussen onze gezinnen, dus dat komt allemaal wel goed he ;) gene paniek!

4 opmerkingen:

Nath* zei

Gaaaaaaaaaaaiiill!!
Ik wou u gwn veel succes wensen ginder en zegge da ge u echt moet amuseren,genieten en feesten! (en is aan mij denke ;)
Ik ga onze stadjes, talkskes, dinsdagse middagen, trip na kbtskamp,... echt missen! Ma kga vooral U echt misse!
Girlie, u rock!
Zie je graag! XxX

julie zei

haay gaelle,
veel plezier daar, tzal wel een zot jaar zijn!! gewoon alles doen wa da ge kunt, niks laten voorbijgaan en van elk moment geniete...
als gij afscheid neemt opt vliegveld ben ik op de ambassade vd VS(zonder gsm/fototoestel, zonder andere mensen en zonder papier. ik zou ze wel eens kunnen aanvallen me papierpropjes...) dus ik kom maandag dag zeggen! gonna miss you! kisses

Stéphanie zei

heey Gaelle!

Sorry dat ik niets heb laten weten voor je afscheidsfeesje maar ik kon niet, ik zat aan zee en achteraf dacht ik; ik zal ze nog wel zien maar nu hoor ik net van Julie dat jij MORGEN al vertrekt :o !! Ik heb nu wel spijt dat ik er niet bij was om afscheid van je te nemen, maar eigenlijk afscheid nemen vind ik nooit echt fijn :)
Alleszins geniet van je tijd daar, je zit er MAAR een jaartje ;) nee maar ik ga je wel missen want ik ging volgend jaar nu juist wel mee op skivakantie en nu ben jij er niet bij! maar dan doen we het binnen 2 jaar hopelijk terug met heel de groep (jij en Cathy erbij)!!
Zet natuurlijk ook al jouw spannende verhalen op je blog want ik vind dat zo leuk om te weten wat jullie daar allemaal uitspoken!
Nu zit je waarschijnlijk vol spanning en nieuwsgierigheid je laatste spullen in te pakken, nou Gaelle, we zullen je allemaal missen, maar voor je het weet sta je hier terug!
dikke knuffelx
Stephanie

Anoniem zei

hoi hoi Gaellllleee

Laat u maar volledig gaan, genieten met volle teugen is de boodschap... hopelijk wordt het de tijd van je leven !

kiss
Wouter - SkiKotter :)