zondag 5 augustus 2007

vqn wqventem tot sau paulo

Donderdag om 9uur smorgends moest ik al op de luchthaven staan> En door mijn eigen domme fout heb ik niet eens afscheid kunnen nemen van men vrienden en familie ;( Ik was namelijk de laatste persoon die mij had ingecheckt en dacht dat ik dus, net als de rest een halfuur tijd krijg om afscheid te nemen, dus ik wo onbesseffend als iets dak die binne 2 minuten voor een jaar nimeer ging zien begin der wat op los te lullen wanneer ik plots zie dat de nen helen uitleg aant doen zijn, ik hoor mensen hunne naam afroepen die al door de gate moeten (en dus weg zijn van hun familie en vrienden) Ik vqn hoooooowla ik moet ik gewoon afscheid gaan nemen ofwa !! Ik pak mam, Loic, Hellen, Carow, Sam, Aurelie, Nathalie, zus en Pieter nog vluchtig vast en vertrek naar de gate wanneer ik mijn naam voor de vijfde keer hoor afroepen,, Nu zijn we echt vertrokken !!
De vlucht naar Washington duurde 8 uurm maar de tijd vloog echt voorbij, Toen op de luchthaven aangekomen nog 7 uur moeten wachten tot de aansluiting met onze vlucht naar Sao Paulo, maar dat was met alle AFS studenten van Vlaanderen dus dat was nog wel plezant,, maar toen !! negen uur naar Sao Paulo vliegen ging der echt over, na vier uur was ik het zitten al beu he, en u in elke bocht wringen en toch zitte ni goedm hoo echt hatelijk. Om 11 uur smorgends 3 augustus waren we dan gelandm iedereen kreeg zijn verdere vliegroute of busroute te horen, en wat bleek, ik was dus de enige van afs vlaanderen die op hotel moest overnachten want ik had geen aansluiting die dag welf ,,,
( De rest schrijf ik morgen want ik ben moe ;))
xxx BEIJOS Boa noite

Geen opmerkingen: