maandag 6 augustus 2007

van sau paulo naar Gurupi

Dus waar was ik gebleven, ahja ik bleef als enige in het hotel slapen, maaar we gingen pas naar het hotel in de namiddag, dus ik mocht eerst nog eens 5 uur op de luchthaven wachten ... dan eindelijk op weg naar het hotel samen met twee hong kongers die gene zak engels kunnen :D int hotel was echt vanalles: Finnen, Noren, Denen, Hong Kongers, Italianen, Americanen, Duitsers, ... stukje gegeten, heerlijk kunnen doushen (!) en walig geslapen, maar niet echt voor lang want ik moest om 5 uur opstaan om mijn vlucht naar Brasilia te hebben. Op de luchthaven Davide leren kennen, een Italiaan die samen met mij naar Palmas zou vliegen, dan ingecheckt en een uurke en half vliegen, doordat ons vliegtuig vertraging had wijn we om 11 uur in brasilia aangekomen, maar onze vlucht naar palmas vertrok om kwart voor 11 dus wij hadde die gemist :S en aangezien dat Davide niet echt super goed Engels kon, kon Gaelle overal het woord gaan voeren zenne. Dus ikke naar mense van de vlieghaven in engels proberen uitleggen dat we onze vlucht gemist hadden (eerst nog mensen zoeken die een beetje engels spreken) en dan hebben ze ons naar een hotel gestuurd en gezegt dat we daar moesten wachten tot 18uur30, dan kwamen ze ons trug halen om de volgende vlucht naar Palmas te nemen, in dat hotel aangekomen direct afs verwittigd dat ons gezin der ni moest staan in Palmas omdat we later zouden zijn,, dan heeft afs de gastzussen van Davide gecontacteerd, die in Brasilia wonen 'om te zien of we ok waren'. heel de middag eigenlijk echt goed geamuseerd. Die mensen daar zijn hilarisch, echt al goe gelachen :p toen we terug wqrenop de luchtaven moetsen we onze vlucht hebben om 19uur40, maar natuurlijk was die ge 'delayed'. en telkens zeer een halfuur en dat werd nooit ge'confirmed' uiteindelijk toch om 23uur40 opt vliegtuig gestapt, een uurtje vliegen en EINDELIJK aangekomen in Palmas!! dqqr stond mijn gezin dan; direct innige omhelzing enal ;) die stonden er met mega spandoeken en keiluid aant roepen enzo hehe en men mam had ineens al een cadeautje voor mij: een rood kussen in de vorm van een hartje met daarop: voçe esta minhia principecca. heel lief :) derna zijn we blijven slapen in Palmas bij vrienden van mijn familie> En amai da was daar zoooooo warm !! echt zot, al een chance dat ik een ventilator naast men bed had :-) de volgende ochtend eerst ontbeten (cake :p) en dan naar de gastfaçilie van Davide geweest, daar zowa heel de middag gebleven,, Die heeft een kei chique huis enzo, en een mooie broer! en toffe vriend van de broer enzo, soit twas plezant, en ze zeiden dat ik al heel goed portugees sprak haha. Tegen 5 uur zijn we dan vertrokken naar Gurupi, dat was drie uur en half rijden, onderweg drie bosbranden tegengekomen :S en die luisteren naar muwiek die in Belgie twee of drie jaar geleden populair was hehe :p Over Gurupi weet ik ni echt veel want twas donker toen ik aankwam, maar tis WARM!! sorry dat ik nix heb laten weten tijdens men reis,, NOG EENS BEDANKT AAN IEDEREEN OM ME TE KOMEN UITZWAAIEN! betekende veel voor me en euuhm GELUKKIGE VERJAARDAG BROERTJE !! dikke zoen aan iedereen!! xxx

5 opmerkingen:

Isabel zei

Hey Gaëlle,
zalig uw avonturen. Dat van de muziek snap'k, da's bij mij juist't zelfde. Voeg mij eens toe aan uw orkut als je wilt.... :) X Kus Isabel

Anoniem zei

Heej Gaelle!
Zo te hore hebt ge het wel naar u zin :D Italiane me knappe gastbroere enzo haha, you go girl!
Love Joe xx

Tante Karin zei

Hallo Gaelle,

Allé zo te horen na een lange reis ben je toch goed toegekomen.
Als je nog eens tijd hebt moet je uw adres van ginder eens geven en emailadres want dat heb je de laatste keer niet meegegeven en msn moest je dat hebben.
En amuseer je daar nog goed ,en ik zal je blijven opvolgen hoor. dikke kussen en tot later
xxxxxxxxxxxx

Bonpipe zei

Liefste Gaëlle,
Spannend zeg om regelmatig braziliaans nieuws te lezen! We kijken er iedere dag naar uit.
Gisteren je eerste schooldag; we zijn benieuwd te lezen hoe dat is geweest.
We denken zo veel aan jou! Morgen vertrekken wij op verlof. We zullen wel kunnen lezen wat jij schrijft, maar we weten niet of wij kans zullen hebben om te reageren.
We zijn normaal terug op 6 september.
Veel belgische zoentjes van Bacalou en Bonpipe.

Jeroen zei

Oooh Gaelle