donderdag 6 september 2007

PARABENS PARA MIM

Jaja er is er een jarig, en dat ben ik!! hihi eindelijk 18, de jaren van verstand zullen stillekesaan moeten komen zeker ? Zal hier eventjes men dagje eens zeggen he!

Dus om 6 uur smorgends wordt ik wakker, kom uit men kamer en heel het gezin staat er al aangekleed enal om mij gelukkige verjaardag te wensen, tafel versiert met balonnen en amai de BESTE chocoladecake ooit! Met kokosnoot en Belgische chocolade! mmmmm...
Op school kwam iedereen mij direct ne gelukkige verjaardag wensen enal. Tijdens interval had ik ffkes een momentje dat ik aan Belgie zat te denken, mm jawel je hoort het goed: u werd gemist! hihi, maar dat duurde niet lang want ineens kwam bena heel het school (misschien 10 man niet ofzo)
rond mij staan en begonnen allemaal te klappen en te zingen: "parabens para voce!" amai da was echt zalig! De vrouw vant secretariaat kwam mij halen om te zeggen dat er een pakje opt secretariaat was toegekomen voor mij, dus ik volg die. Ineens komt die af met 19 rozen! en een keilange brief (in het portugees) van Erion (men maatje uit Palmas). Thuis aangekomen vraag ik men mam om dat te vertalen, mai da was een keimooie brief, maar jammer genoeg worden zen gevoelens niet beantwoord..
's Middags was ik van plan om met 4 vriendinnen te gaan zwemmen. Ana Paula kwam mij thuis ophalen om samen naar haar huis te gaan want ik ken de weg hier nog sltijd niet. Die schuift haar deur van de tuin open, had verwacht dat er 4 man ging zijn. Ineens staat er 30 man Parabens para voce! te zingen amai hoe zot was dat niet! allemaal vrienden en klasgenoten vant school! da was zoooo zalig!! :D
Daar heel de namiddag/avond gezwommen, en 's avonds nog iets gaan drinken met Diogenes, Rodrigo, Andre en Fernando.
En toen ik thuis kwam gaf men pap mij 8 brieven van Belgie :-) DAAR was dus al de post die niet aangekomen was hihi
Soit men 18de verjaardag was allesbehalve wat ik er ooit van had kunnen denken!
JUST LOVED IT !!
perfect!

1 opmerking:

Anoniem zei

n HEEEEl gelukkige verjaardag vanuit het tamelijk koude Berchem
xx Hilde (mama van Julie VP)en Frank en Nicolas en onze Chinese zoon "Piggy"